Bestellen

Plaats uw bestelling 24/7 online. Op werkdagen voor 20.00 uur online besteld, is morgen in huis!*

 

Een bestelling plaatsen

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    U kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week een bestelling plaatsen via onze webshop.

    Om het bestellen nog gemakkelijker te maken, hebben we twee extra bestelopties op de webshop:

    1. Snel bestellen: Weet u de artikelcodes en de hoeveelheid van de producten die u wenst al? Selecteer dan de optie 'Snel bestellen' op onze webshop en volg deze drie makkelijke stappen:

    1. Vul de artikelcodes en referentienummers in
    2. Geef de hoeveelheid aan die u wenst te bestellen
    3. Voeg de producten toe aan de winkelwagen en ga verder naar betalen

    2. CSV: Met onze CSV-optie kunt u uw eigen productbestand direct en snel uploaden naar onze webshop. Upload uw productbestand, voeg de producten toe aan de winkelwagen en ga verder naar betalen.

    Een andere snelle en gemakkelijke order optie die NEDIS biedt is een Elektronische Order:

    NEDIS Connect: met behulp van dit systeem kunt u uw bestellingen automatiseren. Hiervoor hoeft u geen gebruik te maken van onze webshop voor orderinvoer. Met het Electronic Data INterchange (EDI) systeem van NEDIS, NEDIS Connect, is het mogelijk om uw webshop / ERP of POS systemen te voorzien van gegevens feeds van NEDIS artikelen. Door gebruik te maken van ons e-mail order format kunt u uw order automatisch doorsturen naar NEDIS. NEDIS zal uw orders ontvangen en ze verwerken als altijd. Dit bespaart u tijd en het vermindert tegelijkertijd errormarges. Voor meer informatie hierover, kunt u contact opnemen met uw NEDIS Accountmanager of een e-mail sturen naar ecommerce@nedis.com.

    EDI: indien u al gebruik maakt van een EDI-connectie, dan kunt u deze ook verbinden aan onze backend systemen. Momenteel bieden wij de volgende EDI-berichten: Product Data, ORDER, ORDRSP, DESADV en INVOICE. Onze EDI-partner Onetrail zorgt ervoor dat u alle berichten kunt ontvangen en verzenden in de indeling die u wenst, via één van onze beveiligde verbindingen. Wenst u meer informatie over deze optie? Dan kan via uw NEDIS Accountmanager of via de mail: edi@nedis.com.

    Tevens is het mogelijk bij NEDIS te bestellen met de NEDIS scan-to-order app.

    Scan-to-order app: met behulp van de NEDIS scan-to-order-app kunt u bestellingen plaatsen door barcodes van producten te scannen met uw smartphone of tablet. Hiermee kunt u direct bestellen wanneer u door uw winkel of magazijn loopt en ziet u ook meteen of u het juiste artikel heeft geselecteerd.

    *Op werkdagen voor 20.00 uur online besteld, is morgen in huis.
    Indien een order afwijkende prijsafspraken bevat, of wanneer u uw bestellimiet overschrijdt, kan de belofte ‘voor 20.00 uur online besteld, morgen in huis’ niet altijd gegarandeerd worden. Een palletzending kan langer onderweg zijn dan een reguliere zending. Sommige artikelen worden aangemerkt als gevaarlijke goederen, hierdoor kan de levertijd langer zijn dan normaal. De leverdatum is mede afhankelijk van het afleveradres welke u heeft geselecteerd. Uiteraard doen wij ons uiterste best om uw order de volgende dag te leveren.

  • Hoe kan ik iets bestellen op de NEDIS webshop?

    De volgende stappen doorlopen het proces om aan de slag te gaan op de NEDIS-webshop en om uw bestelling te plaatsen.

    1. Maak een gratis account aan of log in
    2. Navigeer door het assortiment of zoek naar een product met behulp van de zoekbalk
    3. Selecteer de producten die u wilt bestellen
    4. Geef aan hoeveel producten u wilt bestellen
    5. Klik op ’In winkelwagen’
    6. Als u de producten hebt toegevoegd die u graag wilt bestellen, gaat u naar de rechterkant van het scherm en klikt u op het winkelwagentje
    7. Controleer uw bestelling zorgvuldig en breng veranderingen aan indien dit nodig is. Heeft u een voucher code? Voer deze dan hier in. Als u klaar bent, selecteert u ‘Naar betalen’
    8. Selecteer het afleveradres en de transportmodus. Accepteer de voorwaarden en selecteer ‘Verzend order’
    9. Gefeliciteerd, uw order is zojuist geplaatst! U ontvangt een e-mail met een bevestiging van uw bestelling

     

  • Hoe gebruik ik een vouchercode?

    U kunt de vouchercode inwisselen in uw winkelwagentje. Nadat u de vouchercode heeft ingevoerd en op de knop "code toevoegen" heeft geklikt, ziet u of uw vouchercode geldig is. Uw winkelwagentje wordt dan geupdate en de korting wordt automatisch van het totaalbedrag afgetrokken. Houd er rekening mee dat per bestelling slechts één vouchercode kan worden gebruikt.

 

Een bestelling veranderen

  • Kan ik een bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?

    Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst. Waarom? Ons volledig geautomatiseerde systeem verzamelt direct de producten in ons moderne magazijn wanneer u een bestelling plaatst via de webshop. Dit om de snelste levering te garanderen.

Een bestelling annuleren

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Bestellingen via onze webshop kunnen helaas niet worden geannuleerd. Als u de producten echter niet meer wenst te ontvangen, kunt u de producten naar ons terug sturen. Na ontvangst van de geretourneerde artikelen, betalen we u terug gebaseerd op de voorwaarden in ons retour beleid.

NEDIS Scan-to-order app

  • Hoe plaats ik een bestelling met de NEDIS scan-to-order app?

    Voor het plaatsen van bestellingen met de NEDIS scan-to-order app dient u allereerst de app te downloaden. U kunt de scan-to-order app eenvoudigweg downloaden via de Google Play Store of de Apple App Store met uw smartphone of tablet. Het apparaat waarop u de app installeert, kan vervolgens gebruikt worden voor het bestellen van producten.

    Wanneer u de NEDIS scan-to-order app heeft geïnstalleerd, kunt u meteen van start met het plaatsen van een bestelling. Via de app scant u de barcode van het gewenste product waardoor het product automatisch aan uw winkelwagentje wordt toegevoegd. Het enige dat u vervolgens nog hoeft te doen, is het gewenste aantal in te voeren en de order af te ronden.

    Bekijk ook de NEDIS scan-to-order app video voor meer informatie.

Winkelwagentjes en orderregels samenvoegen

  • Hoe voeg ik mijn winkelwagentjes samen?

    Werkt u met meerdere winkelwagentjes? We bieden u de mogelijkheid uw winkelwagentjes samen te voegen. Op deze manier creëert u één complete order die in één keer betaald en verzonden kan worden.

    Via "Mijn Account" kunt u uw winkelwagentjes beheren. U kunt hier terecht voor een overzicht van al uw actieve en geparkeerde winkelwagentjes, het samenvoegen van uw winkelwagentjes of het actief maken van geparkeerde winkelwagentjes.

  • Hoe voeg ik mijn orderregels samen?

    Wanneer uw actieve winkelwagentje meerdere orderregels van hetzelfde product bevat, zal er een melding verschijnen die u de mogelijkheid biedt de orderregels samen te voegen. Op deze manier heeft u een duidelijker overzicht van uw bestelling en profiteert u mogelijk van staffelkortingen.

 

 

Kunt u de juiste informatie niet vinden?
Neem dan contact met ons op!

 

Via ons serviceformulier

service form.png

Heeft u vragen over de producten of bestellingen?

Dien een service aanvraag in

We reageren altijd binnen twee werkdagen!

Via e-mail

service form.png

Heeft u een algemene vraag?

Stuur ons een e-mail*

We reageren altijd binnen twee werkdagen!

 

*Vergeet niet uw klantnummer te vermelden,
zo kunnen wij u beter helpen!

Via telefoon

service form.png

U kunt ons direct bereiken

073 599 10 55

We zijn bereikbaar tijdens werkdagen

U heeft 0 van de 0 producten om te vergelijken geselecteerd. (Selecteer nog een product)

Vergelijk
Terug naar top